2012. október 23., kedd

2. fejezet - New York


Már 2 órával apu előtt fent voltam, és meg néztem még egyszer, hogy mindent elpakoltam-e.

Összesen 3 bőrönddel felkészültem, hogy nekivágjak a kis utazásomnak. Egy kinyújtott pólóban és bugyiban lementem a konyhába, és csináltam pár palacsintát apának.
Ahogy végeztem, bementem a fürdőszobába, és próbáltam rendbe tenni magam, hogy ne nézzek úgy ki mint egy őrült aki most szabadult..
Mondjuk nem akartam csinosan öltözni, ezért csak szempillaspirált raktam fel, egy félvállas pólót, cicanacit, és egy fehér converse-t.
-Induláás!- kiabált fel apu.
Annyira izgultam, hogy miközben mentem le a lépcsőn, az egyik bőröndöt elejtettem, ami kinyílt.. a lépcsőn, és a nappaliban ott feküdtek a ruháim. Gyorsan bedobtam őket a bőröndbe, és már indulhattunk is.
A repülőtéren most meglepően kevesen voltak. Mindenki ugyanarra a gépre várt. Mikor felszálltunk már nem is nagyon izgultam, sőt, már alig vártam, hogy landoljon a gép.
Miközben néztem ki a fejemből, egy lány jött oda mellém.:
-Bocsi, szabad ez a hely? A sajátomról elküldtek.- mondta bociszemekkel.
-Persze foglalj helyet.- mosolyogtam.
Nagyon sokat beszélgettünk. A neve Ciara Smith. Profi fotós, akinek majdnem ugyanolyan a története mint nekem. Csak neki a szülei elváltak, és apukáját pedig szívből gyűlöli, aki alkoholista, és új életet akar kezdeni, a szülei nélkül.
Nagyon jó barátnők lettünk. Amikor leszálltunk, gyorsan számot cseréltünk, és elbúcsúztunk egymástól. Apuval beszálltunk a taxiba, azért akkor volt már bennem egy kis félsz..
Ahogy kiszálltunk az állam a földet verte. Apu azt mondta, hogy beköltözünk egy házba. Ez nem ház volt, hanem egy villa! Sőőt, egy kastély! Apa ilyen gazdag lenne?
Beléptem a házba, felmentem az emeletre, és vagy 8 ajtó fogadott.
-Apa melyik az én szobám?- kérdeztem.
-Amelyiket akarod, az enyém idelent van.- kiabált vissza.
Hmm. Végül a legutolsót választottam, mert az volt a legnagyobb. Előpakoltam, és egyből a 1D-s posztereimet ellenőriztem, hogy nem-e tépődtek el. Hála istennek egy karcolás sem volt rajtuk.
Nem akartam mind a 10-et felrakni, csak egyet, ami a kedvencem volt. A Take me home albumuk borítója. 
Máris otthonosabbnak éreztem a szobát. A ruháimat beraktam a szekrénybe, a cipőimmel együtt. Elővettem egy farmerkabátot, fehér pólót, farmert, és ami rajtam volt cipő, azt gyorsan felvettem.
Apu adott pénzt, és fogtam egy taxit. Felhívtam Ciara-át, hogy nem-e ér rá inniegy kávét, vagy vásárolgatni. Jókor hívtam, mert épp nemvolt semmilyen dolga.
Megbeszéltük, hogy 2-kor találkozunk a Starbucks-ban. Viszont még csak 1 óra volt, szóval benéztem pár boltba. Vettem pár pólót meg cipőt, és volt arra még időm, hogy hazavigyem őket.
2-re ott voltam a kávézóba. Ciara már ott ült az egyik asztalnál. Amikor meglátott úgy ölelt meg, mintha ezer éve nem látott volna.
Kiderült, hogy ő is directioner. Na ennél a pontál még jobban beleszerettem ebbe a lányba. :D
-És ki a kedvenced?- kérdeztem.
-Az ír manó, Niall. És neked?- elpirult.
-Úgy őszintén nincs kedvencem, de ha nagyon kéne választani, akkor Harry.- amikor kimondtam a nevét rákvörös lettem.
Kibeszéltük a fiúkat, és sokat nevettünk. Odamentem az eladóhoz, hogy kérjek még egy cappucino-t, amikor mögöttem megszólalt egy nagyon ismerős hang.
-3 cappucino-t és 2 kávét, légyszíves.
Nem mertem megfordulni, de nagyon kíváncsi voltam, hogy ki lehet az.
-Itt a cappucino hölgyem.- mondta az eladónő.
-K-Köszönöm.- mondtam dadogva.
Megfordulni nem mertem. Amikor leültem Ciara mellé, akkor végig a pult felé nézett csillogó szemekkel.
-Ciara! Minden oké?- kérdeztem.
-Ír manó.- mondta, már majdnem nyálcsorgatva.
Na ez volt a pont, amikor majdnem kiugrott a szívem. Odanéztem a pulthoz.
Ott áltak. Mind az öten ott voltak. Ciarával már annyira néztük őket, hogy már biztos érezték. Nem tévedtem.
Abban a pillanatban, ahogyan erre gondoltam, Liam felénk fordult. Belenézett a szemembe. Még bírtam egy helybe ülni. Igenám, de Liam ránézett Louisra, majd a mellettünk lévő asztalra mutatott.
Harry is oda nézett. Mélyen a szemembe nézett. Na én itt már megszűntem létezni. Odaültek mellénk. Ciarával rák vörös fejjel néztünk magunk elé. Lehet, hogy ők is észre vették. Zayn súgott valamit a fiúknak, majd félhangosan nevettek.
Kinevettek. Akiket mindennél jobban imádok. Ez életem legrosszabb napja.:(
Majd egyből visszavontam, mert Louis odajött.:
-Sziasztok gyönyörű hölgyek, barátaimmal láttuk, hogy egyedül vagytok. Netán csatlakozhatunk?- kérdezte egy kacér mosollyal az arcán.
Tudtam, hogy nem szeretik a sikongatós rajongókat, ezért erőt vettem magamon, és halálos nyugalomban válaszoltam.:
-Persze, gyertek nyugodtan.- olyan, de olyan nyugodtsággal mondtam, hogy Ciara, és még én is meglepődtem.
-Gyertek fiúk.- odakacsintott a többieknek.
Úgy ültünk, hogy Liam, Zayn, én, Ciara, Niall, Harry. Kicsit lehangolódtam, hogy Harry nem ült mellém. Biztos nem jövök be neki. Csúnya vagyok.:(
Ciara nem mert oldalra nézni. Meg se mert szólalni. Végig én beszéltem. Megrohamoztak a kérdéseikkel.
-Először is. Hogy hívnak, honnan jöttél, miért vagy itt, hány éves vagy, van barátod?- óriási szemekkel várták a választ.
-Oké, csak szépen sorban. Hilary Turner, de csak Hilly. Magyarországról jöttem. Apum üzleti úton van, és magával hozott. 17 éves vagyok. És barátom..- na itt lenéztem a földre, mert tényleg szeretem Matyit, de ő nem foglalkozik velem.
Amikor felnéztem, és ránéztem Harryre. Csalódottság látszódott a szemeibe. Talán van egy esélyem nála?
-Barátom pedig nincs.- figyeltem Harryt. Az a csillogás a szemében, és az a mosoly. Áh kész voltam.
-Most te jössz.- mondta Niall majd Ciarára nézett óriási mosollyal az arcán.
-ŐŐ Ciara Smith. Magyarországról jöttem. Profi fotós vagyok, és szerződést kötöttem itt. 18 éves vagyok. És barátom, nincs.- mondta majd Niall-re nézett.
-Viszont nekem most mennem kell, Hilary elkísérsz?- kérdezte Ciara.
-Persze.- hirtelen nem tudtam mit mondjak, szóval beleegyeztem. Pedig nem akartam itt hagyni őket.
-Sziasztok fiúk.- küldtem egy mosolyt nekik.
-Várj egy kicsit.- ezer közül is felismerném ezt a hangot.
Megfordultam.

Remélem tetszett ez  rész.:) kérem kommenteljetek jót, rosszat egyaránt elfogadok.! köszönöm.

Pusziik. xx

3 megjegyzés: