2012. december 4., kedd

6. fejezet - Új családom


Első dolgom az volt, hogy felhívtam Ciarát. Mikor megtudta, hogy a fiúk is itt lesznek, egyből beleegyezett. Körülbelül fél óra múlva már csöngetett. Természetesen Niall odarohant az ajtóhoz és ő engedte be Ciarát.
-Ki rendelt egy jó csajt?- kérdezte kiabálva Niall, miután beengedte Ciarát.
-Te.- ment el mellette Zayn.
-Ja lehet.- pirult el, és elkezdett nevetni.
Ciara rák vörös lett, de ugyanúgy nevetett ő is. Ők ketten annyira hasonlítanak. Ugyanúgy nevetnek, ugyanúgy hülyéskednek, ugyanúgy ugranak rá a másikra.. amit én párszor már tapasztaltam. :D
Összeillenek! Szerintem valamikor össze fognak jönni! Még az is lehet, hogy ma éjszaka. Végülis ki tudja, már egy pár embert összehoztam, velük miért ne menne?! :D
Nagyban beszélgettem Zaynnel, amikor Harry is odajött.
-Hilly, szeretnék kérdezni tőled valamit..- hívott félre Harry.
-Ne kímélj.- mosolyogtam.
-Lehet, hogy még egy kicsit korai ez, mert még alig pár napja ismerjük egymást, de én az első pillanattól kezdve szerelmes vagyok beléd! Amikor a koncertünk után kirohantál az öltözőből halálra rémültem. Utánad akartam futni, de Liam még előttem fel állt, és utánad szaladt.
Mind az öten nagyon megszerettünk téged, és Ciarát is. Szóval.. azt szeretném kérdezni.. hogy.. lennél a barátnőm?- kérdezte szomorú fejjel, mert félt a választól.
-Énis nagyon megszerettelek benneteket, és Ciara is. Viszont én már akkor is szerelmes voltam beléd, amikor te még a létezésemről se tudtál. Csakhogy é nem olyan vagyok mint a többi lány. Én mindig kitűntem a sorból. Én nem Harry Stylest imádtam a One Direction bandából, hanem egy romantikus, vicces és göndörke srácot. Először a belsődbe imádtam bele.
És igen, leszek a barátnőd.- a végén full vörös fejjel mosolyogtam.
Harry szeme felcsillant, majd megfogta a fejem, a sajátjához húzta, hogy összeérjen a homlokunk. Elcsattant egy újabb csók, amit most a fiúk is láttak. Húú'-zásba kezdtek, amelyet egy 'gratula haver' követte.
-Hé nincs kedvetek üvegezni?- kérdezte Niall.
Persze mindenkinek igen volt a válasza.. kivéve nekem.. de hát nem tehettem mást.. beleegyeztem én is. :D
-Ti rendezzétek kör alakba az üléseket, mi addig keresünk üveget meg hozunk poharakat! - adta ki a feladatokat Zayn, majd elindult Niallel a konyhába.
-Minek kellenek a poharak? - kérdeztem értetlenül Liamet, aki éppen Harryvel rendezgette a foteleket.
-Hát tudod mi úgy szoktunk játszani, hogy ha nem teszel meg valamit, akkor innod kell. - válaszolt Liam helyett Louis.
-Na nem. Én úgy nem játszok. Alapból rossz ötletnek tartom az egészet, de hogy még le is részegedjünk.... - aggodalmaskodtam. 
-Akkor nem úgy játszunk. Csak simán. Ha az neked úgy jó... - ölelt meg Harry, de szavai felháborodást okoztak a fiúk között.
-Mi?? Ne mááár. Az benne a vicces! - siránkozott Louis. Liam meg csak röhögött, mert neki mindegy volt, úgysem ihat alkoholt. Én, nem törődve Louis nyávogásával, megcsókoltam Harryt.
-Menjetek szobára... - sóhajtott fel Zayn, mikor belépett a szobába. Ezen mindenki felröhögött, még mi is. Louis elsírta a híreket, hogy nem a 'szokásos' mondón fogunk játszani, mire Niall és Zayn vágott egy szenvedő arcot, de végül beletörődtek és leültek a helyükre.
-Kezdhetek én?- kérdeztem ártatlan fejjel. Mivel senki sem tiltakozott azonnal meg is pörgettem. 
Niall előtt állt meg az üveg vége.
-Csókold meg Ciarát!- adtam ki a feladatot. Mindketten elpirultak, de Niall nem habozott. Felállt, és azzal a lendülettel lekapta Ciarát. Az est hátra levő részében Ciara Niall ölében ült.
-Én jövök! - kiáltott fel Niall. Harry előtt állt meg az üveg vége.
-Na basszus. - nyögött fel Harry majd felemelte fejét és ránézett Niallre. - Mit akarsz, mit csináljak?
-Mmmmm... - vágott gonosz fejet Niall - Fogd meg Hilly melleit!
Mindenki felröhögött, kivéve Harryt, aki vágott egy 'bitch please' fejet, és zavartatás nélkül letapizott. Ez még nagyobb nevetést váltott ki a fiúkból, belőlem pedig egy 'miért is barátkozom ezekkel' fejet.
-Na akkor most én jövök! - megpörgette az üveget és Liam felé állt meg. - Muhaha! - nevetett ördögien majd mondta a feladatot. - Zsonglőrködj kanalakkal!
-Mi?! - kiáltott fel Liam. - Az lehetetlen! Nem is tudok zsonglőrködni! 
-Persze, persze... Tudjuk hogy a kanalak miatt nem csinálod meg... - nevetett Harry. - Akkor....legyél a pincérünk 4 körön át! Kezd azzal hogy hozol valami sütit!
-Sütit? Nem megyek el a cukrászdába! - torpant meg Liam.
-Ott van a  hűtőben te.... - röhögött még mindig Harry.
-Jó, jó hozom, de előtte pörgetek. - Louis felé állt meg az üveg. - Ez könnyű. Írd ki twitterre hogy ' Liam Payne a legkirályabb ember a világon, és rajta sokkal jobban állnak a csíkos ruhák.'
-SOHA! - sikított Louis. - Az első részét még talán, de a másodikat felejtsd el!
-Jól van akkor csak az elejét. - nevetett mindenkivel együtt Liam, majd ki is ment a konyhába.
Miután teljesített a feladatát, Louis pörgetett. Engem pörgetett. Gondolkozott pár percig, ezalatt Liam is megérkezett a tortaszeletekkel. Louisnak felcsillant a szeme és gonosz mosolyra húzódott szája. Intett, jelezve hogy menjek közelebb.
-Fogd meg az egyik tortaszeletet, és kend Harold arcába. - suttogta a fülembe, mire én felnevettem, de utána komoly arcot vágtam, nehogy rájöjjenek a 'tervünkre'. Odasétáltam az asztalhoz, vettem egy tányért és raktam rá egy szelet tortát. Nyugodtan leültem Harry mellé a kanapéra. A többiek értetlenkedve néztek, azt hitték hogy az a feladatom hogy sütit egyek. De ekkor egy hirtelen mozdulattal felkaptam a szeletet és Harry arcába kentem. Alapos munkát végeztem, mert a piros-kék máz teljesen belepte Harry arcát. Mindenki elkezdett fuldokolni a röhögéstől, még Harry is. Louis lepacsizott velem, és nagyon elégedett feje volt. Ekkor Harry bosszúként magához ölelt és nyomott egy hatalmas puszit az arcomra, ezzel elérve azt, hogy én is csupa tortamáz lettem. 
-Na pörgetek - mondtam. Zaynnél állt meg az üveg. Magamhoz hívtam, mert én is egy titkos küldetést akartam adni neki, mint az előbb nekem Louis.
-Öntsd rá annak a pohár tartalmát Harry pólójára, hogy le kelljen vennie. - suttogtam neki, de nem bírtam ki nevetés nélkül. Ő is elnevette magát, majd bólintott egyet. Ő nem vezette fel úgy mint én, hanem azonnal cselekedett. Megfogta a poharat és egy lendítéssel Harryre öntötte a benne lévő vizet.
-Mi a... Basszus! Mindenki ellenem játsziik? - röhögött Harry.
-Hááát... - nevettem. -Óóó a francba!  Most muszáj lesz levenned a pólódat...
-Áááá már éértem.- esett le Harrynek a feladat lényege. Egy mozdulattal lekapta magáról vizes pólóját és rádobta Zaynre. Zayn zavartatás nélkül pörgetett, és Niallt pörgette. Az volt a feladata, hogy a játék végéig legyen Zayn szolgája, de nem vállalta, ezért le kellett vennie egy ruhadarabot.
Egyre több olyan feladat volt, amit nem teljesítettek a fiúk, úgyhogy egyre csak fogytak róluk a ruhadarabok. Harryn már csak zokni és alsógatya volt, Zaynen póló és alsógatya, Ciarán cicanaci és póló, Niallen nadrág és zokni, Liamen meglepő módon minden volt csak zokni nem, Louison pedig a csikós pólója és egy ugyanolyan mintájú boxer. Én voltam az egyetlen, aki teljesen fel volt öltözve.
Niallen volt a sor a pörgetésben, és engem pörgetett.
-Csókold meg Zaynt! - mondta körülbelül fél perc gondolkodás után.
-Na azt tuti nem! - mondtam határozottan, de ekkor azt vettem észre hogy mindenki kaján vigyorral reagálja le a válaszom. Leesett hogy le kell valamimet vennem. Ránéztem Harryre, de ő is pont olyan volt mint a többiek. Alig várta hogy lássák mit veszek le. Végül beletörődtem a 'sorsomba' és levettem a pólómat. A fiúk lefagytak pár másodpercig, de nem értettem miért, mert ma már láttak egyszer fürdőruhában. Gyorsan pörgettem és mondtam is a feladatot Louisnak. 
-Mutasd be a táncmozdulataidat!
Louis azonnal felpattant és az iPhoneján elindított valami zenét. Elkezdett baromkodni és végül már a többiek is beszálltak. Mindenki nagyon jól érezte magát.

*Reggel.*


Harry mellett ébredtem, a vendégszobában. Mi ketten tegnap hamarabb elmentünk aludni, mint a többiek. Harry még aludt, úgyhogy kisétáltam a konyhába reggelit csinálni, de amikor kiléptem a szobából, lefagytam. Mintha bomba robbant volna. Zayn a sarokban alszik, de tele van szórva chipszel, Niall el van terülve a kanapén és a hasán egy félig megevett szendvics van, Louis az asztalon fekszik vizes pólóval, Liam pedig a fotelben alszik teljesen normálisan. Odamentem Liamhez és óvatosan felkeltettem.

-Jó reggelt Hilly! Hogy vagy? - kérdezte álmosan Liam.
-Én remekül, de itt mi történt?? - vontam kérdőre, mire ő is körbenézett.
-Hát.... miután elmentetek a fiúk elkezdtek inni... először csak kicsivel kezdtek de aztán egyre jobb lett a buli, úgyhogy folytatták és meghülyültek. - nevetett fel Liam. 
-Oh értem, de nem történt semmi baj, ugye? - aggodalmaskodtam még mindig.
-Nem dehogy. Csak jól éreztél magukat. - mosolygott rám Liam.
-Oké, rendben. - mosolyogtam vissza, majd elindultam a konyha felé.
Miközben vettem ki a narancslét a hűtőből, rádöbbentem, hogy apa pár napja már nincs otthon. Bementem a dolgozó szobájába és láttam az asztalon egy cetlit.

'Hilly!

Körülbelül 1 hétig nem megyek haza, muszáj bent maradnom! Ne aggódj, hagytam az asztalomon pénzt, hogy tudj magadnak kaját venni.
Hívd át Ciarát, és rátok bízom az egész házat! Légy jó, és vigyázz magadra! Mire visszaérek, még meg legyen a ház!
Szeretlek!
Apu.'

Végülis kicsit örültem, hogy addig bármikor átjöhetnek a fiúk. Visszamentem a konyhába, és csináltam egy kis reggelit az álomszuszékoknak. Ciara kijött a szobámból, mivel neki ott ágyaztam meg.

-Bocsi de nekem mennem kell, várnak a munkahelyemen.- mondta kicsit szomorkásan.
Adtam egy puszit a homlokára és elköszöntem. Ki suhant a bejárati ajtón.
Visszamentem a vendégszobába, mert Harry még mindig aludt. Rá ugrottam, gondoltam, biztos örülni fog nekem. :D
-Igazán kedves ébresztés.- fordulta helyzet. Most ő volt felettem.
-Szép vagy.- mosolygott.
Akaratlanul elpirultam. Harry több percen keresztül, csak a szemembe nézett.
-Szeretlek!- majd megcsókolt. Visszacsókoltam. Aaaa hangulat egyre jobban forrósodott. Éreztem rajta hogy kíván, és ez kölcsönös érzés volt. Háát megtörtént, lefeküdtünk. Oké tudom, hogy alig pár napja ismerjük egymást, és kb. 1 napja vagyunk együtt, de hát na. Most ez van. :D
-Vissza kellene mennünk.- mondtam.
-Úgy is éhes vagyok.- nevetett.
Reggeli közben Niallnek kipattant az a fejéből, hogy menjünk le a tengerpartra. Hát naná, hogy rajta kívül mindenki beleegyezett.
Megbeszélték, hogy Harry velem marad, itt hagyják a kocsit, elmennek taxival, és a parton találkozunk.
Nézte az ablakból Harry, ahogy a többiek beszállnak a taxiba. Miután látta, hogy nincsenek a közelben, megfordult.
-Mindennél jobban szeretlek.- majd megcsókolt. Viszonoztam.
Majd mondtam neki, hogy átöltözök, és elkészülök, szóval a fürdőben leszek.
Mikor becsuktam magam mögött az ajtót, hallottam, hogy Harry felhívja valamelyik fiút, és elmondja az 'akciónkat'.. Pasi.. :D
Még a csukott ajtón keresztül is hallottam ahogy kiabálnak a telefon másik végén. Őrület miket csinálnak ezek. Gondolom még beszélgettek, de azt nem hallottam mert gyorsan letusoltam, megcsináltam az összes teendőmet, amit lehet csinálni a fürdőben.
Mikor kijöttem, Harry egyből megjegyezte, hogy milyen gyönyörű vagyok. Egy csókkal mondtam köszönömöt.
Majd mikor beszálltam a kocsiba akkor jutott eszembe.
-Harry, nem mehetünk a strandra, nincs is fürdőruhám!- törtem ki.
-És?- nézett rám pajkosan majd arcára fagyott a mosoly és visszafordította a fejét az út felé -Megbeszéltem a fiúkkal, hogy mi elmegyünk ruhát venni neked és ott találkozunk.
-Nem akarom, hogy költs rám.... - morogtam, de igazából örültem, hogy még több időt tölthetek a fiúkkal.
-Durcizás helyett inkább elkezdhetnél gondolkodni hogy milyen fürdőruhát szeretnél... - kezdett bele, de én azonnal a szavába vágtam.
-Ha már muszáj újat venni, akkor egybe-részest szeretnék.
-Mi? Nem. Mért vennél fel egyberészest? Tökéletes alakod van! Én már csak tudom... - háborodott fel, de a végére egy önelégült mosoly ült ki az arcára.
-Jaj már Harry! Nem olyat kapok amilyet szeretnék? - vontam kérdőre.
-Ha egyberészest szeretnél akkor...nem. Kapsz egy szexi bikinit és kész. Eldöntöttem. - röhögött, majd gyorsan felém fordult és nyomott egy puszit az arcomra.
-Itt terrorizálsz... - nevettem fel, majd én is megpusziltam Harryt.

  ~


-Elégedett vagy? - kérdezte Harry mosolyogva, miközben sétáltunk kifele a boltból. Keze a derekamon volt.
-Igen, nagyonis. Köszönöm szépen. Bár nem egyberészes... - nyomtam meg a szót - de nagyon tetszik. És a nadrág és a póló is.
-Akkor jó. Amúgy szinte hihetetlen, hogy nem ismertek fel... - gondolkodott el Hazza.
-Tényleg, mi lesz a strandon? Fel fognak ismerni, és ha meglátnak minket akkor pletykálni fognak és.... - kezdtem el kiakadni de Harry befogta a szám. Az ő szájával.
-Nyugi, egyedül leszünk. Mármint a fiúkkal. Tényleg, fel is hívom őket hogy hogy állnak.- vette elő telefonját, közben beültünk a kocsiba és elindultunk a part felé. Tudtam hogy Harry nem Louis-val beszélt, mert nem mondta a végén hogy 'Szeretlek'. Nem is Niallel, mert nem említette hogy van-e étterem a közelben vagy sem. Zayn valószínűleg épp a haját állítja be, vagy épp keresi a megfelelő gatyát, amiben kidolgozott felsőteste tökéletesen látszik. Így hát valószínűleg Liammel beszélt.
-Kivel beszéltél? - kíváncsiskodtam.
-Liammel. - Talált süllyedt. - Öt perce indultak, úgyhogy körülbelül ugyanakkor érünk oda mint ők. - magyarázta Harry. - Amúgy, tudom hogy már százszor mondtam, de nagyon csini vagy.
-Köszi. - pirultam el, bár nem tudom miért mert tényleg mondta már párszor.

  ~


-Végre itt vagytok!- kiáltott fel Liam, amikor kiszálltunk Harry kocsijából. 

-Jaaaj annyira hiányoztál már bogárkám!- ölelte meg Harryt a répafejű. - Azt hittem már eltévedtetek. Vagy csak megismételtétek a reggelit? - röhögött fel, és már el is tolta magától Hazzát és elkezdett rohanni.
--Ez komoly? Elmesélted? Hát ezt nem hiszem el... - röhögött a göndörke is, aztán megláttam hogy Liam és Zayn rohannak Harry felé, majd a következő pillanatban már a kezükben tartották.
-Te ilyen rossz fiú vagy, Harold? - rázta az említett személyt Zayn. Miközben ökörködtek, feltűnt hogy valaki hiányzik.
-Merre van ír barátunk? - tettem fel kérdésem.
-Oh, ő a kocsiban ül. Eszik, meg bénázik a gitárjával asszem. - rántotta meg a vállát Zayn.
Ekkorra már a 'nagy bátor' Louis is visszajött és ő is kínozta Hazzát. Elsétáltam Louis kocsijához, majd beültem a hátsó ülésre.
-Szia Hilly! Mizu? - nézett fel rám meglepetten a keresett személy, Niall.
-Szia Nialler. Miért ülsz itt egyedül? - kérdeztem, és ahogy kimondtam eszembe jutott amikor az óvónéni mondta ezt nekem még kiskoromban. Ezen halványan elmosolyodtam, majd komolyan ránéztem Niallre.
-Hát, csak.... gitározgattam. - mondta ártalmatlanul.
-Gyere ki, játsz nekünk. Hidd el, úgy sokkal jobb lenne. - mosolyogtam rá biztatóul, és most én éreztem magad az óvónéninek. Kisétáltunk, leültünk a part közelébe és Niall elkezdett játszani. Odahívtam a többi fiút is, és ők pedig elkezdtek énekelni. Végül már mindenki énekelt torka szakadtából és mindenki nagyon jól érezte magát.
-Amúgy minek vettünk fürdőruhát, ha nem is megyünk be a vízbe? - kérdeztem, de amint kimondtam, meg is bántam. 
Mind az öt fiú szeme felcsillant és először lassú mozdulatokat tettek, majd felugrottak és elkezdtek felém futni. 
Én is elkezdtem rohanni, de sikertelennek tűnt próbálkozásom mert azonnal utolértek, felkaptak és vittek a víz felé. 
-Várjatok! Legalább a ruháimat hadd vegyem le, mielőtt bevisztek! - emeltem fel a kezem jelzésül, hogy álljanak meg.
-Majd Harry leveszi a ruháidat, úgyis van benne tapasztalata... - jegyezte meg Zayn, majd mindenki hangos nevetésben tört ki, kivéve engem és Harryt. 
-Úgy érzem ezt még párszor megkapjuk. - néztem rá mosolygó szemekkel, mire ő megcsókolt, amire a fiúk válasza egy 'húú'-zás volt, de nem érdekelt minket. Levette a ruháimat és lazán ledobta a homokba.
-Héé így kell bánni az új ru... Aztaa! - nézett fel Louis, és tátva maradt a szája. A többieknek szintúgy.
-Mi az? - néztem rájuk értetlenül. Zayn elindult Harry felé és kezet fogott vele.
-Minden tiszteletem, haver. Remek választás. - gratulált Harrynek, de közben le sem vette rólam a szemét. Harry felnevetett, majd megköszönte és megragadta a kezem. Befutottunk a tengerbe, majd a fiúk is követtek, és ránk ugrottak.

*Később.*


Órákon át fürödtünk a vízben, utána még kint kicsit beszélgettünk, énekelgettünk és hasonlók. Amikor kezdett besötétedni, úgy döntöttünk hogy hazafele vesszük az irányt.

Megbeszélték a fiúk, hogy ma is mindenki nálam tölti az éjszakát. Mikor megérkeztünk, én azonnal a konyhába mentem, mert nagyon szomjas voltam. Raktam ki poharakat és kólát a nappaliban lévő dohányzó asztalra, majd lehuppantam Harry ölébe és végignéztem a fiúkon. Zayn, Liam és Niall a négy személyes kanapén voltak elterülve, Louis a földön ült mert 'az a kedvenc helye', mi Harryvel pedig a karosszékben.
Amikor rájuk néztem, és láttam a szemükben a boldogságot, önkénytelenül elmosolyodtam. Ők az új családom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése