2012. december 3., hétfő

5. fejezet - Csak egy jó nap


Reggel; 10:00!

Valamelyik idióta keltett hajnalok hajnalán.. Mivel nem bírtam kinyitni a szemem, ezért csak megnyomtam a telefonon a gombot.
-Mi az?-kérdeztem, nem a legkedvesebben.
-Zavarok?
-Ki beszél?
-Harry. Meg itt vannak a többiek is. Felkeltettelek?
-Dehogyis... már vagy 5 óra óta fent vagyok....-válaszoltam neki irónikusan.
-Szóval igen. Bocsi. Csak azt akartam kérdezni, hogy van-e kedved találkozni velünk?!
-Van.
-Oké. Akkor mondjuk 3-kor.....a plázában?!-hallottam a hangján, hogy mosolyog, amikor kérdezi.
-3-kor nálunk?-helyesbítettem. Nincs kedvem mászkálni a városban.
-Inkább a pláza.-mondta egyszerre mind az öt fiú. Szóval ki voltam hangosítva..
-Akkor 3-kor nálunk.- majd elmondtam a címem. Ezen elnevették magukat.
-Akkor 3-kor ott leszünk.
-Oké, szia.
-Sziaaaaaa.- hallottam mind az öt fiút.:)
Miután letettem a telefont, még aludtam. Az ébresztőmet beállítottam 11:30-ra.Mikor felkeltem, gyorsan lezuhanyoztam, fogat mostam, felvettem egy fekete cicanacit, egy fehér hosszított féloldalas felsőt, egy fehér converset, magamra tettem egy kis alap sminket..Takarítgattam, megszemléltem a ház minden egyes zugát... Hatalmas ez a ház, 10 ember is bőven el éldegélne benne, annyi szoba van.
3-kor csengettek. Amikor ajtót nyitottam, az egész banda előttem állt.
-Helló, gyertek beljebb.-mosolyogtam rájuk.
Miután mindenkinek köszöntem egyesével, beültünk a nappaliba.
-Inni kértek valamit?-kérdeztem.
-Cola, gyümölcslé....-hangzottak a válaszok.
Kimentem a poharakért és az innivalóért. Épp vittem volna a tálcán mind a 6 poharat, amikor megakadt a lábam a bárszékben, és elvesztettem az egyensúlyomat. szerencsére nem estem el. De amikor az egyik pohár a földön landolt, szépen elkáromkodtam magyarul.
-B*ssza meg a jó k*rva élet. -szitkozódtam, de MAGYARUL.
Erre a nappaliból halk nevetés csapta meg a fülem.
-SUPERMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!-szaladt be ordibálva Louis, ilyen szuperman pózban, majd a másik 4 srác is ott termett mellette. Addig én leraktam a tálcát.
-Segítek..- jött oda Liam nevetve.
-Inkább menjetek ki, nehogy belelépjetek az üvegszilánkba.. -mondtam, mire kimentek mindannyian.
Összetakarítottam, majd kivittem a srácoknak az innivalót.
-Kaját?-kérdeztem
-Igen, nagyon éhes vagyok.-vágta rá Niall egyből.
-Most ettünk 1 órával ezelőtt Niall.-mondta Harry.
-De én éhes vagyok!!!!!-durcizott Niall.
-Akkor megyek hozok valami kaját. Mit kértek?
-Azt ami van a hűtőben.-mondta Liam.
-De semmi nincs a hűtőben.-nevettem.
-Csak ettél valamit ma.-mondta.
-És ha nem?-mosolyogtam.
-UFO. Hogy bírod ki kaja nélkül?-mondta Niall meglepetten.
-Ne magadból indulj ki drága....-kacsintottam.-Pizza, olasz, kínai?
-Kínai.-mondta Zayn, és a többiek meg csak bólogattak helyeslően.
-Akkor elszaladok kínaiért, oké? Addig nézzetek körbe a házban. Van kint medence, ha gondoljátok. 20 perc és jövök. -mondtam mosolyogva.
-20 perc múlva-
Amikor beléptem a házba a kajával a kezemben, nem hallottam semmilyen zajt a házból, ezért tudtam egyből, hogy a medencénél lehetnek, ezért arra vettem az irányt.
-Meghoztam a kaját!-na ki pattant ki legelőször a vízből?! Na ki?! Hát persze hogy Niall.
Miután mindenki leült a napozó ágyra, és elkezdtek enni, vittem ki inni, majd elkezdtem én is enni.
Vagyis próbáltam, mivel nem állt rá a kínai pálcikára a kezem.
Épp emeltem volna végre sikeresen a falatot, amikor az kirepült a pálcika közül, ki a fűre. A fiúk hangos nevetésben törtek ki. Bevallom, ha nem én lettem volna ilyen szerencsétlen, én is röhögtem volna.
-Na jó, nekem ez nem megy. Hozzak valakinek villát?-és itt már én is elnevettem magam.
-Nem kell, köszi.-nyögték ki, a röhögéstől fulladozva.


Miután megettem a kajámat VILLÁVAL, felmentem a szobámba, felvenni egy bikinit. 
Lementem a fiúkhoz, akik éppen a vízben baromkodtak, csak Zayn ült a napozó ágyon.Leültem a mellette lévő napozó ágyra, és úgy gondoltam, napozom egy kicsit, mivel eléggé sütött a nap, ami itt elég ritka.
-Hogy-hogy nem mész a többiekhez, Zayn?-kérdeztem mosolyogva, miután lefeküdtem a hasamra.
-Hát...nem tudok úszni.-mondta.
-Értem... Naptejet?-ajánlottam neki.
-Nem, köszi.-válaszolta.
-És nem unatkozol?-kérdeztem angyali mosollyal.
-Hátadat?-kérdezte nevetve.
-Igen.-kacagtam vele, majd felültem, hogy be tudja kenni a hátamat.
Leültem a napozó ágy végére, és pont rálátásom volt a 4 hülye gyerekre, Zayn pedig jött mögém törökülésbe.
Amikor elkezdte kenni a hátam, elkaptam néhány pillantást Harry felől.
Akaratlanul is a fiúk felsőtestére tévedt a tekintetem. Néhány kocka volt ott. :D Pont jó volt, mert nem voltak azok a kigyúrt állatok, de nem is voltak pocisak.:)
-Hát drágáim, itt evés helyett kondi terembe kellene járni.-kötekedtem kicsit.
-Jól meggondoltad amit mondtál?-nézett gonoszan Harry.
-Félnem kellene Styles?-húztam az agyát.
-Jól tennéd!-mondta, és közelített felém.
-Jó vagyok önvédelemből.-kacsintottam.
-Akkor fuss az életedért.-és még mindig közelített sunyi mosollyal.
Gyorsan felpattantam a napozó ágyról, és futni kezdtem a házba. Ami azt illeti, nem vagyok jó futó..
Az irányt a nappali felé vettem. Éreztem, hogy Harry ott van közvetlen mögöttem. Amikor már a nappaliban voltam, gyorsan átfutottam az üveg asztal túlsó végére. Harry pedig a másik végénél állt.
-Innen már nem menekülsz.-nevetett gonoszan, és elkezdett közelíteni felém, én pedig ahogy hátráltam, neki ütköztem a könyvespolcnak.
-Tudod, nem gondoltam komolyan.... próbáltam menteni a helyzetet, amikor már csak 30 centi volt közöttünk. És jött közelebb, közelebb, és egyszer csak felkapott az ölébe.
-Késő bána......-és megbotolhatott valamiben, mivel a kanapéra estünk mind a ketten, elég érdekes pozícióban.  Én háttal feküdtem a fotelban, ő pedig rajtam hasalt csupasz és vizes felsőtestével. Épp elkezdtem volna nevetni az esésén, amikor megláttam, hogy az arcomat fürkészi. Elvesztem a gyönyörű szemeiben. A tekintete az ajkam és a szemem között cikázott.
Egyszer csak elkezdett közelíteni az ajka az enyém felé. A szívem majd kiugrott a helyéről. És már alig volt 1-2 centi a szánk között...
Éééés persze Louis bejött a nappaliba, és kapva az alkalmon, ránk ugrott. A csodálatos csók helyett lefejeltük egymást. Nagyon romantikus volt, mit ne mondjak..:D De a legjobb az volt, hogy a púp meg is maradt a homlokomon.
-Ez most komolyan muszáj volt?!- kérdezte kicsit mérgesen Harry.
-Jóó bocsi, azért a fejem ne harapd le.- válaszolta röhögve Louis.
-Mi folyik itt?!- rohant be a nappliba Niall olyan hősi pózban.:D
Végülis mindenki visszament a medencéhez, én pedig bementem a konyhába, mert kicsit megszomjaztam, a poharam meg üres volt. Amikor a hűtőben kerestem valami iható dolgot, lépteket hallottam. Hirtelen kicsit megijedtem, megfordultam, és becsaptam a hűtő ajtaját. Megint majdnem összefejeltem Harryvel..
-Jól nézel ki púppal a homlokodon.- nevetett.
-Nagyon vicces vagy Harold.. tényleg..- a végén már én is nevettem.
Majd egy kicsit elkomolyodott az arca, és tekintete a szemem és az ajkaim között cikázott. Egyre közelebb jött. A szívem újra hevesen vert.
-Bocsi kérhetek egy kis inn..-lépett be Liam a konyhába, és ahogy észrevette, hogy Harryvel vagyok kettesben, abbahagyta a mondandóját, és egy bocsi közepette elhagyta a szobát.
-Hát.. tudnak időzíteni.- mondtam.
-Ebben profik.- mondta nevetve.
Majd végül -amit 2-szer is megzavartak- elcsattant egy csók. A lábam is beleremegett. Azt kívántam, bárcsak örökké tartana ez a perc. Dehát egyszer mindennek vége lesz, nemde?!
-Amikor először láttalak, tudtam, hogy lesz valami közünk egymáshoz.- homlokát odarakta az enyémhez. Beszélgettünk még kicsit, és gondoltuk, hogy a fiúk biztos már megölték egymást, ezért visszaindultunk.
Amikor kiértünk, mindenki vigyorogva nézett ránk. Nagyon ijesztőek voltak.. elmehetnének egy horror filmbe..:D 
Harryvel kérdőjel fejjel néztünk egymásra, majd végülis leesett a dolog.. Pedig Liam nem is látott semmit!..
-Naa együtt vagytook?- Niall nézett rám kiskutya szemekkel. Ennek az eredménye az volt, hogy Louis lenyomta a víz alá. Majd eszembe jutott egy olyan ötlet, hogy még én se tudom, hogy ezt komolyan gondoltam-e.
-Őmm.. nincs kedvetek itt aludni?- kérdeztem kicsit elpirulva, halvány mosollyal.
-Például mint az ottalvósbuli?! Pizsamaparty?! Én benne vagyok!.. ha jön Ciara is..- a végét már halkan mondta, sőt suttogva. Ezen a mondatán elmosolyodtam. Elképzeltem Ciara arcát, ahogy ezt majd elmondom neki.
Végülis mindenki beleegyezett. Ennek nagyon örültem, hiszen mégjobban megismerhetem a fiúkat. És akár lehet köztem és Harry között valami..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése